miercuri, 14 mai 2008

the first story




Deoarece profilul meu http://flickr.com/photos/aisles are probleme (nu imi arata toate pozele pe care le-am postat, din nu stiu ce motiv) m-am decis sa imi postez pozele aici !hope u'll like them ;)

--- books and waffers ---





un buchet de flori uscate, dupa ce se terminase "Summer fresh"-ul. un parfum foarte delicat, care intrase in rutina camerei




--- probabil intr-un moment in care eram foarte fericita pentru ca scrisesem ceva ce mi se parea frumos.
probabil intr-un moment in care ma intrebam daca voi mai avea idei.
cel mai probabil, intr-un moment in care nu imi dadeam seama ca urmatorul subiect era in fata ochilor mei.

6 comentarii:

Anonim spunea...

cand am privit fotografia am avut acelasi sentiment pe care il am atunci cand termin un desen...superb

pe curand.

Astrid spunea...

I'm glad u liked it
thanks! :)

Anonim spunea...

Frumoase umbrele din fotografiile tale.

Astrid spunea...

multumesc, ammelie :D

Anonim spunea...

superbe

Astrid spunea...

multumesc frumos :)