joi, 10 aprilie 2008

Culori shterse

Look at the pic below and start asking dumb questions. It's not a photo made by an emo guy or made by a jesus freak or something. De altfel, nici nu shtiu cine a facut poza asta, cel putin nu eu. Dar imi exprima atat de multe lucruri, incat nici nu vreau sa scriu aici adevaruri generale si cred ca voi apela din nou la acel pocker face mentionat si mai jos :)
Mai intai, ma gandesc la faptul ca tocmai am schimbat culorile la link-uri si text si acum ma gandesc daca se vor mai potrivi cu aceasta poza. Apoi va urma alta poza si alta postare si ink multe poze si multe alte cuvinte si poate nu toate vor fi intr-o armonie cromatica.
Ce se va intampla atunci?
Poate imi fac "probleme prea mari" pentru culorile de pe un blog simpatic.
Look at this pic and start asking yourself something. Anything. Cel mai mult imi place delimitare dintre doua lumi, delimitare redata, totusi, foarte discret. Un pilon in partea stanga aproape centrala, care se continua cu un gard de sarma. Stop. In partea dreapta mai departe de centrul pozei, un pilon asemanator, mai inalt de aceasta data, nu se continua cu un gard de sarma, ci sta doar acolo. Nimic. In partea stanga, vazut de jos in sus, un fel de pod de ciment. Stop! In partea dreapta, nimic special amenajat, o alunecare sau un urcus abrupt, cu denivelari. Liber! Baloanele alea din culori shterse aproape ca nu se vad in coltul din dreapta sus.
Cred ca am spus destul.
Now... look at the picture below and start asking yourself questions. Stop!

4 comentarii:

Bogzie spunea...

nu mai folosi Mirc-isme!!!!!!!!!!
Iar amandoi ar trebui sa ne dezobisnuim de Romano-engleza...:)!
Spor in continuare si la cat mai multe post-uri!

Astrid spunea...

post - modernismul asta, cu tot cu romano - englezisme.
thx dude! the same to you!
c'ya .. :)

Anonim spunea...

question!
oare o sa am raspunsul corect cand sfinxul ma va intreaba : ce zboara, e roz si nu scoate zgomot?

de fapt, raspunsul meu se va potrivii intrebarii? si daca voi raspunde gresit, voi putea sa nu dau vina pe nimeni?..from a friend :* super blogul..ne intalnim in 2 zile ;)

Astrid spunea...

mersi pentru intrebare, friend pitty! ;))
ne vedeeem la sucul promis!
..>:D<