marți, 20 ianuarie 2009

58th story - dogs run

obs! pentru cine va citi:
- mai intai, priveste imaginea cu privire defocalizata;
- apoi citeste textul in tonalitatea: "uhuuum...".


despre ce scriu oamenii atunci cand asculta Korn featuring Amy Lee si cand incearca sa invete pentru teza de la latina? perfect match. niciodata nu mi-am dorit cu atat de multa ardoare sa lipesc hartii pe pereti. este un sentiment foarte hippy si totusi greu de descris. sau ce se intampla cand incepi sa joci age of empires 1 (!) ... in loc sa inveti la latina. :-? imi dau seama ca sunt inconjurata de hartii si mi-as dori sa le lipesc pe toate pe peretii din camera mea PORTOCALIE!! de ce in restul casei este o temperatura normala, iar aici e mai frig? nu pot gasi nici macar cea mai mica explicatie logica. am vazut o emisiune cute pe zone reality in care un tip, care avea in jur de 70 de ani, dupa ce relata cu cata bucurie abia asteapta sa ajunga in cer, ca sa isi reintalneasca prietenii, parintii si vecinii, spunea ca el poate dovedi ca atunci cand intr-o camera este frig exista un spirit acolo. si, bineinteles, freakin' predictable, cel care ii lua mirificul interviu l-a intrebat ce ar trebui sa se faca intr-o situatie de o asemenea... "ciudatenie". iar batranelul simpatic a raspuns: pai il rogi frumos, pe spirit, sa plece de acolo.

asadar... dupa ce ca nu am invatat inca nimic la latina, ca am pregatit deja foile si biletelele si alte obiecte din jur ce ar arata "la fel de bine" pe perete si dupa ce ca folosesc cacofonia asta enervanta, imi mai e si somn si este doar 20.52, ma gandesc k s-ar putea sa fie un SPIRIT IN CAMERA CARE S-A INSTALAT AICI SI NU VREA SA PLECE DECAT DACA IL ROG FRUMOS?!?!


oare chiar trebuie sa ascult Damien Rice acuma? melodiile lui ma fac sa ma simt ca si cand as fi undeva printre niste casute mici si albe si astept sa vad pe cineva care sa vina sa le coloreze. imi plac vreo trei melodii. dar tot nu scap de senzatia casutelor si a pictorului. aaaa da, o da, mi-am amintit. nu pot sa inteleg care este mesajul profund a micii povestioare de pe spatele caietelor cu Toffy si Joy. : am avut mai demult curiozitatea - total neintemeiata - de a citi povestioara minune si de a ramane cu sechele pe viata. ar trebui sa ii bucure pe bietii copii? doamne dumnezeule, pe mine m-ar speria aceasta "maine este prima zi de scoala pentru Toffy si Joy" mai tare decat daca as vedea un profanator de morminte care vine spre mine si ma intreaba zambind "hey, ice-cream?" dar ma rog, nu-i aia ideea, ideea este ca am plecat sa invat la latina.


"And the dogs, they run
in the good, good morning sun."


4 comentarii:

Anonim spunea...

kiddo?

Astrid spunea...

not me.

Anonim spunea...

kiddo? pebs? little baby? cuciliku?

Astrid spunea...

who?
where?
why?