duminică, 8 martie 2009

big dumb rocket

quote: "Allowing the monsters without to turn within and we are left alone, staring into the abyss... into the laughing face of madness."

Ce fac zilnic? Privesc ore intregi o lista de sabloane, descoperindu-l cu o bucurie nejustificata pe al meu. Ma bucur in loc sa ma simt umilita ca m-am inscris si eu, in mod voit, pe lista aia. Il gasesc dupa cum spuneam si incerc in fiecare zi sa il infrumusetez. Doar ca decorurile sunt limitate, la fel si motivele. Nu au nu stiu cate culori, forme, dimensiuni. Sunt modele de sabloane, fir-ar sa fie, ce altceva mai astept eu de la ceva ce prin definitie nu poate oferi mai mult? Apoi ma uit la camera mea. Tot zilnic imi dau seama ca am tot amanat si am amanat si am amanat sa pun fotografiile alea pe pereti. Era sfarsitul lui august 2008, stiam ca va urma septembrie, ca va incepe scoala si voi uita complet de ele. Mi-am promis zilnic sa le agat odata de perete pentru ca atunci cand vor fi uitate se vor indoi sau nu se vor mai vedea culorile de praf. Evident, le-am uitat. Le-am redescoperit zilele astea, aruncate printre caiete. Foarte putine mai sunt acum "pastrate" neindoite. Evident, cele care imi placeau cel mai putin.

Niciun comentariu: