marți, 10 iunie 2008

9th story - Papusa de portelan

A 9-a poveste ar fi trebuit poate sa fie prima, sau macar a doua, insa... nu stiu :)
Primul meu volum (-Papusa de portelan-) a aparut acum cateva luni si am postat aici o nuvela din el, Teatru mut.. Voi continua prin a posta (-tot pe fragmente-) urmatoarea "schita", sau mai bine i-as spune proza scurta, pentru ca nu o pot incadra intr-o anumita specie a epicului. Se numeste Zero virgula unu... va fi postata curand! hope you'll enjoy it ! :)

2 comentarii:

anna spunea...

hehe...eu am cartea!! citita si pusa in biblioteca. sa postezi neaparat! si eu am continuat hei, tu!... e in intregime pe blog. pentru taste cu inspiratie , cheers! (englezism, da' se accepta) >:D< vacanta placuuutaaa!!!

Astrid spunea...

yeap yeap, one of my first readers (pam paaaam..) ANNA!! multumesc si vacanta placuta si tie! - sper sa ne mai vedem though - .. si iata un comment raspuns plin de englezisme, temptation, my bad :))